Pak Adrinof nan ambo hormati,

Batang aia Antokan ko dimulai dari nagari Koto Malintang, lalu nagari Tanjuang
Sani, nagari Lubuak Basuang, nagari III Koto Aua Malintang Utara (Kab. Padang
Pariaman), nagari Garagahan, nagari Manggopoh & bamuaro di nagari Tiku 5
Jorong. Ado 7 Nagari & 4 Kecamatan nan dilalui batang aia nan ko, 3 Kecamatan
di kab. Agam & 1 Kecamatan di Kab. Padang Pariaman.

Kebetulan ambo alah pernah menyusuri batang aia nan ko dari hulu hinggo ka
muaro, baiak menggunakan kendaraan bajalan kaki, roda 2, roda 4 maupun rafting
dengan bot karet. Alah pak Adrinof caliak aktifitas masyarakat nagari-nagari
disepanjang aliran batang aia nan ko ? bukan hanyo mandanga dari urang
sajo?). Apo nan diusahokan masyarakat nagari di batang aia Antokan? Dima
kegiatan mencuci & mandi masyarakat nagari di sepanjang batang Aia nan ko? Dari
hulu hinggo muaro? Tantu ambo menanggapi sesuai pengetahuan & pengalaman nan
alah dilalui, sabab kito urang minang ko tasabuik sajak daulu alam takambang
jadikan guru.

Saroman postingan terakhir, masalah nan ko ado di salingka danau Maninjau nan
terdiri 9 pemerintahan nagari, bukan di sepanjang aliran batang aia Antokan,
karano itu ambo istigfar. Untuak itu, dek karano kito alah babaliak ka sistem
pemerintahan nagari, ajaklah basamo-samo seluruh stake holder masyarakat nagari
& organisasi perantaunyo, insya Allah hal itu akan bisa dipasamokan. Kok indak,
ambo kiro caro nan lain memang agak sarik untuak teruwujudkan.

Pembangunan pariwisata di Sumatera Barat, khususnya di ranah minang nan barado
di 11 Kabupaten & 7 Kota, agak sarik dikembangkan pabilo indak melibatkan
lansuang masyarakat nagari. Sahinggo masyarakat nagari indak menjadi pekerja &
penonton sajo, namun menjadi pemain sahinggo menikmati hasil pembangunan
pariwisata mantun, banyak maaf.

wasalam

AZ/lk/34 th/caniago
Kubang, sadang di kampuang