Assalamualaikum Wr.Wb. Yth, Ibu Zulidamel, sarato para pambaco nan Budiman.

Salut ateh caro pedagogik ibu Zulidamel manuntun sang Putri nan mamakai "Gamba
Tempe".

Ambo ado tanyo ciek ka para Pambaco, ambo pernah mandanga kabanyo, Gamba2 jo
Patuang2 indak buliah pulo dipajangkah atau indak buliah mampunyoikah?
Pokoknyo arah nyo nan kasinanlah.

Dima pulo latak Ayatnyo nan malarang atau nan ba-aromakan indak buliah.

Tarimokasih banyak sabalunnyo ateh jawaban Para Pambaco nan budiman.

Wassalam,
Muljadi Ali Basjah.

Maoh Ibu Zulidamel, ambo bukan berironis doo, tapi manayokan ka-Urang Pandai
Agamo diPalanta iko.
-------- Original-Nachricht --------