Dunanak di lapau,

Karano masih bagalinsam-pinsam soal jilbab ko, ado tanyo ciek dek ambo nan
awam: umua bara jilbab ko harus mulai dipakai dek urang padusi? Apo kanak2 umua
2 taun, misalnyo, lah wajib pakai jilbab ko? Ambo liek banyak anak2 umua sataun
atau duo taun lah dipakaikan jilbab dek amak-abaknyo. Apo di nagari2 Arab anak2
ketek co itu lah pakai jilbab pulo? Ambo liek di dalam tivi anak2 ketek di
Palestina banyak nan indak bajilbab. Baa kolah di Saudi Arabia, sabab jarang
nagari ko masuak tipi, walau alah abaik 21 kini. Ciek lai: apo ado keterangan
jilbab bantuak a nan sasuai atau wajib dipakai dek padusi muslim? Ado istilah
kudung (kerudung) dan jilbab. Apo beda konsep kaduonyo? Apo kerudung buliah
pulo dalam Islam? Atau hanyo jilbab nan panjang sampai dado tu nyo nan buliah?
Mohon pencerahan dari ahlinyo.

Wassalam,
Suryadi

PS: Iko ciek informasi bibliografi tentang debat soal karuduang tahun 1940-an.
Lah lamo lo kiro e masalah ko bagalinsam-pinsam dalam masyarakat Indoenesia.
Sumber: Katalog KITLV Leiden.

Title:  Risaalah" koedoeng": Dua bahagian tammat/ [penerb.] "Al-Lisaan" than
"Persatoean Islam"
Risaalah kudung
Year:  [1941]
Publisher:  Bangil: Al-Lisaan[ etc.]
Size:  68 p
Format:  19 cm
Keyword:  religious practice; women, Islamic law

Application number:  5829 N M q
Loan information:
Availability:  Available on request
 Band Information