Dinas Pendidikqan Pemerintahan Daerah Kabupaten Banyumas malah mendidik
anak-anak di Sekolah Dasar Mengangkang :)

Gambarnyo malah dipampangkan jaleh-jaleh gadang-gadang. Indak baa doh, ....
bak Pantun Ratok Mandeh pareman awak,

Iyo lah malang baranak sumbiang,
Mandeh takangkang galak juo ... :)

http://maskurblog.wordpress.com/2013/01/10/ribut-ribut-soal-mengangkang-yang-ini-mengangkang-dari-dulu-juga-tenang-tenang-saja/