Kalau kami maso ketek-ketek sisuak, bapagunoan bana rel koretapi ko untuak
pembuek pisau. Pai sikola babao paku kgadang, masuak saku. Biko pulang sikola,
tunggu koretapi ka datang. Dilatakkan paku di rel koretapi, mjainda
jauah-jauah. Koretapi lalu, paku lah picak digiliangnyo siap untuak pisau-pisau
ketek...

MakNgah
Takana MasoKetek. Feb 10, 2013

--- In rantau...@yahoogroups.com, Lies Suryadi  wrote:

> Dengan kondisi jalan kereta api kito di Sumbar sekarang, pengoperasian kereta
> api cepat tentu cukup mengkhawatirkan: rumah2 penduduk dekat dg rel kereta
> api; besi rel kereta api masih besi dari 100 tahun nan lalu (warisan Ulando
> juo lai); tanda2 pengaman di pelintasan2 kereta api tidak lengkap (di
> beberapa tempat malah tidak ada); kesadaran masyarakat akan keselamatan diri
> sendiri juo randa.
>
> Ado carito lucu sakaligus menyedihkan kutiko ambo tingga di Simpang Haru
> dulu. Ado anak ketek tacirik di bawah rel kereta api di pelintasan Simpang
> [...]

  2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;
http://rantaunet.wordpress.com/2011/01/01/tata-tertib-adat-salingka-palanta-rntaunet/