From: Muchwardi Muchtar <muchwa...@rantaunet.org>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Mon, 15 Apr 2013 19:23:12
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Re: Mengapa Saya Memilih Joserizal?

*Nababan
*
*nababaN*

Iyo bana,ruponyo.
Tapi kalau ambo cibo ka namo (ngetop) surang matematikais dari Bogor : *N a
t l u z* malah manjadi namo ughang Rusia, yo?

Dan, karano Dinda *ZulTan* di mBogor alah maajak ambo batere-tere
manyangkuik namo urang nan dibaliak (dibaco dari balakang) ko ambo takana
jo surang kawan ambo *Waluyo* dari Surabaya tahun 1974 dek sari. Ukatu tu
ambo sabana remaja mantah nan suko manulih di koran-koran Jakarta (Berita
Buana, Berita Yudha, Peita, Suara Karya, dan Merdeka). Dapek dikatokan
ukatu tu uang saku ambo sikola & hiduik di Jakarta adolah dari honor nan
ambo padapek dari koran-koran ko.

Kawan ambo tu  salalu manulih namonyo di surek kaba Merdeka (punyo BM Diah,
ciek lai wartawan awak nan dilupo-i sejarah...!!!===>mm) sacaro tabaliak : *Ayu
Law.*

Satalah sambuah anak bujang mandakek-inyo, bahkan ado nan manyatokan* tresno
* satalah mambaco puisi-puisinyo di harian Merdeka ukatu tu, barulah wanyo
bukak kartu. "Wahai teman-temanku semua, sebelum kalian disebut orang kaum
homo seks, tariklah segera surat cintamu kepada Ayu Law. Karena saya tidak
lebih, sama dengan Saudara onderdil dalam celananya...!. Nama asli saya
adalah Waluyo (Waluya, kalau ditulis kromo inggilnya".

Mandanga pangakuan "cewek" Ayu Law ko, antah baralah kutiko tu komunitas
Remaja Merdela Group (RMG) nan langsuang patah hati, atau galak
tabasuik-basuik manahan lucunya hiduik didunia remaja tu.

Tapi, manyangkuik namo nan dibaco dari balakang ko, ado ciek namo nan
mandatangkan hokkie, Sanak *Natluz*.

*Rida K. Liamsi* --kini jadi rajo koran di provinsi Riau-- indak banyak nan
tahu bahaso namo aslinyo (kutiko ambo masih sikola di Bukiktinggi, acok
mandanga dan manulih di Radio Suara Malaysia dari Rumah Persekutuan Melayu,
Kualalumpur, 1969-1970 adolah *Ismail Kadir.* (Ismail anak Pak Kadir).

Karano namo *Rida K.Liamsi* alah "dipatenkan" dek TEMPO kutiko Uda Ismail
ko jadi wartawan di TEMPO era 70-80-an, mako sampai kini namo tu nan
dikenal urang.
Ambo indak tahu, apo koh namo baliau tu alah di BBN-kan sacaro hukum dalam
KTP atau Paspor baliau.

*mm****
(memori kuaik, karano indak suko maracun paru-aru jo nikotin, dan indak
basalero maminum akohol apo pun janihnyo)