From: "Muljadi Ali Basjah" <mulj...@gmx.de>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 16 Apr 2013 08:14:16
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Aw: Re:  Re: [R@ntau-Net] Apo artinyo "JOMBANG" dan "MAMBANG"

Assalamualaikum WR.Wb. Yth. Bapak Ibnu Kamang,

kalau baitu...... antah lokasi duduak 2 urang kawan (nan gak pakak) mungkin
indak dilintehi dek pantulan fraksi ntun......atauuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nan barampek urang sain nan disua dek Urang Bunian ntun, untuak ikuik bajoged
Dang Dut keooo.

pak ketipak ketipung.... suaro gandang batalu talu......
ampek orang binguang...... mandanga suaro apooo duuuuu........

pak ketipak ketipung....suaro gandang dari subarang
 nan ampek hati binguang....mandanga suaro 'rang badendang...

kalau lah ada sumur diladang..... boleh aku menumpang mandi
kalau lah ada... umurku panjang.. boleh lah aku memancing lagiiiiiiiii

Maoh.....bagarah sangenek Pak Ibnu, sato lo ambo mandanga musik dangdut ntun
disiko......
itulah.....nan..... pak Ibnu katokan..... aneh....... bin ajaib ntun.......

Wassalam,

Muljadi Ali Basjah.