Kok ambo acok pulo maota=ota jo supir angkot. Suatu kali naik dari
Pasar Rebo, Jati Asih ka
Stasiun Bekasi. Pembicaraan sampai pulo kas politik. Yo supir tu
bapolitik pulo inyo. Soal
partai nan korupsi sampai soal SBY. "Saya dulu memilih SBY pak. Tapi
sekarang saya tak
suka dia. Saya merasa hidup saya lebih susah sejak SBY jadi presiden.
Banyak gaya dan
pencitraan saja", kato pak supir angkot nan baabuak cepak. Nampak-e
oknum nan mancari
tambahan.
Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
1947, suku Mandahiliang,
Gasan Gadang, Pariaman.
Virginia-USA

2013/6/5  <amirs...@yahoo.com>:
> Uda reflus,,
> Kok kaba, lai takah kapatang juo da,,
>
> Sopir angkot ko, baiak Koasi atau Mikrolet, banyak bana sanak ambo da, ado
> nan urang piaman ado lo sanak urang rumah, rang pasisia,, jadi ndak lamak lo
> ka berang2 ka inyo, beko salah berang, ndak tau mamak awak sopirnyo,, "̮
> ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮
>
> Kok Metro Mini iyo ndak ado doh, kok iko lai acok ambo klakson dima se inyo
> salah di jalan.
>
> Amir Hamzah, 40, Bks
>
> Powered by Telkomsel BlackBerry®

>>> 2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;