From: Admin RantauNet [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Rang Dapua
Sent: Tuesday, February 26, 2008 8:33 AM
To: RantauNet@googlegroups.com
Cc: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [EMAIL PROTECTED] Re: Perdukunan dan Ramalan di Masyarakat Minang

Iko hanya masalah-masalah teknis, nan ubeknyo AGAK BA SABA SNEK sajo ...
sanak Muhammad Ivan bin Sukardi.

Sabalumnyo sanak ndak bisa posting ka Palanta RantauNet jo email
[EMAIL PROTECTED] dek memang nan nampak terdaftar di Palanta email
[EMAIL PROTECTED] Tantu sajo, ndak bisa posting dek emailnyo balain.
Akhirnyo ambo daftarkan email [EMAIL PROTECTED]

Kini dek talambek mancogok emailnyo di Palanta ... batuduah pulo alah kanai
unsubscribe. Rang Dapua manjamin tidak akan melakukan unsubscribe terhadap
email nan ado. Unsubscribe email terjadi karena dilakukan sendiri oleh yang
bersangkutan dan kanai automatic unsubscribe karena email tersebut acok
bouncing (masalah-masalah teknis).

Nan dilakukan Rang Dapua hanya ... moderasi dan banned. Itupun bersebab
tidak memenuhi Peraturan Palanta RantauNet: diduga memakai identitas palsu,
spamming dan flamming

Tolong ijan murah bana ba buruak sangko, sanak ... !?!?!?

MIKO

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tuliskan Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian yg tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.