Penjelasan nan sabana tarang...
Tarimokasih Mak Bakhtiar...
Samakin jaleh dikito, sia nan bamain ko...
Semoga urang Minang dikampuang tetap teguh mempertahankan sikap
penolakannyo...
Walaupun nan dihadapi adolah, wako, gubernur, DPRD dll...
Kito negara demokrasi, kedaulatan tertinggi ado ditangan rakyat....
kalau pemimpin lah ndak turuik amanah rakyat, patuiklah diganti.....
rakyat nan maangkek, rakyat nan mambarantian....

*Salam dan Terima Kasih,*
*Dedi Suryadi*

                       *****    Sukses Seringkali Datang Pada Mereka Yang
Berani Bertindak Dan   *****
      ******Jarang Menghampiri Penakut Yang Tidak Berani Mengambil
Konsekuensi (Jawaharlal Nehru**)* *****
          "The Best Human Being Among of You is The Most Beneficial for The
Others" (Hadith by Bukhari)
****...."Kasihilah Yang Di Bumi, Maka Yang Di Langit Akan Mengasihimu...
                  "Love What On Earth, Then What On Sky Will Love You ..."