From: Maturidi Donsan <maturid...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 4 Jan 2014 22:30:23
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] " ABS SBK tu indak ciek juo tu doh".

*Sanak dipalanta  n.a.h*

*Handaknyo dimimtak bana keariflah awak basamo, bahwa  Adat Basandi
Syarak,  Syarak Basandi Kitabullah nan alah dicanangkan dari zaman bukik
Marapalam kemudian dalam perkembangannyo disingkat dengan ABS SBK  jaan
dipleset-plesetkan handaknyo. Bisa merusak inti sari dari ABS SBK itu.*

*Baik disangajo atau tidak. Kalau ado kependekan –kependekan nan lain itu
terserah. Namun nan lain itupun masih ado batehnyo. Seperti peringatan dari
urang tuo-tuo kito “Sawah gadang bapamatang, gurun tandeh babintalak”.  Tak
mungkin kito umat islam misalnyo  mempleset-plsetkan “swt dan saw”. Urang
lain kalau memplesetkan kita akan marah. *

*Kito berharap seluruh masyarakat ranah jo rantau majago agar Adat Basandi
Syarak,  Syarak Basandi Kitabullah nan dideklarasikan BK3AM tgl 19 Mei 2013
nan lalu dengan singkatan ABS SBK  jaan dipleset-plesetkan handaknyo. Bisa
merusak inti sari dari ABS SBK itu.*

*Wass,*

*Maturidi (L/75) Talang, Solok, Kutianyia, Duri Riau*

Pada 4 Januari 2014 19.04, Dr. Saafroedin Bahar <