Sanak Andre nah

Indak ado salahnyo urang Nasrani menyanyikan mars PKS, yg jadi masalah
adolah kalau urang-urang muslim PKS ikuik pulo menyanyikan mars gereja.

Itu bentuk dukungan yang mereka berikan kepada PKS. Sabalumnyo, indak
pernah kami membayangkan kalau ado diantara mereka yg namuah menyanyikan
mars PKS, mudah-mudahan manjadi jalan bagi hidayah Allah kpd mereka.

Katiko banjir melanda Jakarta beberapa waktu yg lalu, PKS pun ndak
piliah-piliah rumah yg mesti ditolong, bahkan beberapa kepanduan PKS sedang
asik mambarasiahkan lumpur sebuah rumah, sementara diateh kapalo mereka ado
salib dan foto Yesus :-)

Wassalam
Ronald - Depok