Sanak JG,
Waktu dulu tu, ambo alun team sukses lai. Kini pun sama, alun team sukses
lai. Cuma, ambo tergerak untuk ambiak andil dlm memenangkan Pak PRABOWO ko.
Jadi ambo ikuik jd relawan sajo, dek karano ado tawaran dari kawan, nan
ikuik tergerak untuk membantu perjuangan pak Prabowo. Itu pun surek sbg
relawan baru keluar, tertanggal 20 juni , atau 2 hari nan lewat. Dan ambo
agak bangga, karano nan manando tangani mamak Mayjend Kivlan Zen langsung.
Jd kl cuma relawan, ambo kiro alun dietong sbg tim sukses lai doh. Itu pun
baru 2 hari, sdgkan nan dulu batanyo ka ambo ndak takana lai doh, entah tgl
bara sanak batanyo tu. Nan jaleh, indak dalam 2 hari ko doh. Kan ndak
paralu ambo lampirkan surek tu disiko doh ndak? Beko nyo kecekkan pulo dek
Pak Nanang surek tu ambo edit2 tanggalnyo. Berang lo pak Nanang ka ambo.

salam dan terimakasih
dedi suryadi