Kalau iyo ado dasar hukumno, karano bisa dibuek, ambo raso banyak nan
maminta kamarubah namo-namo kabupaten/kota karano ado pemekaran.
bahkan mungkin kecamatan pun akan ado perubahan. sebagai contoh
misalnyo di agam, ado kecamatan Tilatang Kamang nan kini tidak ado
nagari Kamang karano lah ado pemekaran manjadi kecamatan Kamang Magek.
Baitu juo dengan Banuhampu Sungai Pua karano lah ado kecamatan
Banuhampu nan tagak surang. di kabupaten lain mungkin ado pulo
kecamatan nan akan mengalami perubahan.

salam

On 18 Mar, 15:01, Riri Chaidir <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Iyo batua:
>
>   Dasarnyo Peraturan Pemerintah (PP) Nomor 25 Tahun 2008 tertanggal 10 Maret
> 2008.
>
>   Ambo liek websitehttp://www.sijunjung.go.id/rancak jg.
>
>   Riri
>   L 46 ---
>
> Ephi Lintau <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
>   sekedar informasi :
>
> barusan saya dapat kabar dari staff Bappeda Kab. Sijunjung, bahwa nama
> kabupaten yang awalnya Kab. Sawahlunto Sijunjung, sekarang sudah resmi
> menjadi Kabupaten Sijunjung. PP 25 tahun 2008.
>
> salam
> [...]
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tuliskan Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian yg tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.