Rekan sa Rantau...
Sato pulo ambo seketek bapandapek. Mungkin buliah juo ditambahkan
objek wisata sejarah kemerdekaan (di lua Top Five Best Heritage
Reservation) sarupo Taman Makam Pahlawan baiak nan ado di di kota
maupun di kampuang-kampuang. Misalnyo Taman Makam Pahlawan di Kamang
Ilia, Tugu Parang Kamang di Kamang Ilia, Tugu PDRI, Jambatan Ratapan
Ibu di Pikumbuah, dan sebagainyo.

Ado pulo rancaknyo dimasuak-an tampek wisata nan unik-unik... Misalnyo
Jambatan Aka di Pasisia, Tarusan Kamang di Kamang Mudiak (iko agak
unik karano aianyo bisa ilang atau muncul tibo-tibo. ndak mesti musim
ujan sajo inyo barai atau kariang di musim paneh).

Kalau diagendakan juo mancaliak sacaro lansuang kehidupan bamasyarakat
untuak turis-turis asing kan rancak juo tu. Bisa dikategorikan sasuai
jo karakteristik masiang-masiang daerah, ado nan di bidang kerajinan
di Pandai Sikek, Koto Gadang, Guguak Randah, atau mangilang tabu di
Lawang, atau basawah jo baladang di berbagai luhak, dan kegiatan
tradisional lainnya.

Ado juo yang mungkin bisa dikembangkan wisata rohani. Suatu kali
mungkin sajo dikoordinasikan jo daerah nan madokan khatam kaji
(Quran). Bbbrp taun lalu pernah ado kawan nan diminta dek BBC London
sebagai guide untuk maliput khatam kaji ko. Hanyo sajo karano ndak
sadang musim libur atau batapatan jo Idul Adha, ndak ado urang nan
maadokan khatam kaji tu. jadinyo liputan tu gagal terlaksana.

Itu sajo dulu..
Salam

St Palimo (38+)
Jakarta

Bot S Piliang menulis:
> Rekan-rekan milister, hari ini saya iseng-iseng membuat sebuah daftar TOP
> Five lokasi wisata atau pun bukan yang pernah saya kunjungi dan baca. Daftar
> ini terdiri atas beberapa kategori, silahkan dibaca dan beri masukan ya...
> Ada beberapa yang pernah saya lewati tapi saya lupa nama lokasi nya, kalau di
> antara rekan milister ada yang tau, mohon di email ya, di japri aja...thx
>

> Top Five Best Tourism Spot
>       1. Taman Panorama Ngarai Sianok, Bukittinggi
>       2. Pantai Padang, Kota Padang
>       3. Taman  Jam Gadang, Bukittinggi
>       4. Minang Village , Padang  Panjang
> [...]
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tulis Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.