Wa'alaikummusalam wr wb.
Maaf ambo talambek mambaleh posting Pak Bandaro Labiah. Kabatulan ambo sadang
ka Bukittinggi. Bisa maota saketek jo Pak Wali, tapi labiah banyak jo lamak
maota jo sanak Syafrik di Hotel Nikita. Ikolah untuangnyo ikuik RantauNet, ambo
langsuang dapek kenalan: salam bajawek, ambo langsuang sajo bamalam di Nikita
tu....

Kolom di PadangKini.com tu bebas dikirim sia sajo. Tantu sajo asal tulisannyo
rancak jo batangguang jawab dan indak pulo menghina urang perorangan nan indak
baalasan (sabab iko bisa masuak pinjaro panulisnya kalau digugat urang).

Tujuan kami di Redaksi adolah mambuka ruang untuak diskusi untuk mancari
solusi, 'bukan main lakak'. Siapo sajo silakan basilek lidah, itulah langkah ka
mupakaik. Nan ambo tahu, di forum urang minang siapo sajo kito danga. Kalau
main lakak dulu baru mangecek, itu rasonyo alah kito rasokan zaman Orde Baru
nan banyak urang kucuik dibueknyo, sampai ka musajik manggige mangecek. Hanyo
kini nan alah barani (kalau ingek iko, ambo taringek dikaja-kaja intel tahun
80-an: nan kiri adolah komunis, nan kanan adolah agamis, di tangah-tangah
pancasialis dijago jo militer).

Kalau Mak MDS Lembang Alam ingin mananggapi tulisan Pak Elza atau siapo pun,
silakan kiriman ka [EMAIL PROTECTED] Jan lupo foto terbaru nan lamak dicaliak.

Ado ciek lain nan ambo taringek: Wapres Jusuf Kalla dalam suatu acara di UNP
Padang (mungkin banyak forum ko nan mandanga pulo) mengecekan: Saya kaguk
dengan Sumatera Barat yang melahirkan pahlawan intelektual, menggunakan otak:
Bung Hatta, Sjahrir, Abdul Muis, Marah Rusli, Hamka, dst. Coba lihat daerah
lain, pahlawan mereka pakai pedang dan senjata, ada Pattimura di Maluku, Cuk
Nyak Dien..., ya kecuali Imam Bonjol... ia kan pakai kuda....

Syukurlah Pak Elza indak kanai aniayo, kalau iyo sedih ambo, terutamo sebagai
sasamo urang awak.

Takurang talabiah maafkan kalau ado nan indak bakanan dari ambo,

Salam hormat,
Syof (38)
(Pemimpin Redaksi PadangKini.com)