Sanak Sjamsir Sjarif dan sanak di palanta

ass wr wb
Kalau baitu carito nyo labiah baik diadokan RUPS atau RUPS LUB PT RPU tu,
sahinggo para pemegang saham dapek manduduak an kondisi RPU tu kiniko
Dan disitu bisa diambiek keputusan apokah RPU dijalankan atau di
likwidasi/dibubarkan, apo lai kalau RPU tu alun ado Akta Pandirian
Perusahaan dan alun terdaftar di DEPKUMHAM, berarti sacaro HUKUM RPU tu alun
adoh keberadaannyo.
Untuak malangsuangkan RUPS atau RUPS LUB tantu yg bisa maundang adolah
Direksi atau dewan komisaris atau salah satu pemegang saham, dan urang nan
dilua itu indak bisa untuk turut serta menentukan nasib PT RPU tu.
Kalau ado nan mausulkan mambantuak Yayasan atau semacam LSM, menuruik Pola
Pikia ambo, dari RANTAU NET alah lahie 2 LSM, yaitu MPKAS dan MAPPAS, sesuai
hasil rapek kaduo LSM tersebut akan dibuatkan AKTA PENDIRIAN nyo, tapi apo
alah diurus dek pengurus masiang2 atau alun ambo indak mengikuti.
Kalau ka dibuek pulo LSM/Yayasan baru, rancak di pertimbangkan bana apo tu
LSM ??? dan apo tu Yayasan??? jan bacampua aduk sajo, sahinggo akhirnyo
silang sangketo nan katajadi diantaro nan indak sapaham dan indak mangarati
duduak pakaronyo kaduo lembaga tu
wass wr wb
Chairul Djamal ( 59 + Numpang di France )
2008/6/25 hambociek <[EMAIL PROTECTED]>:

> Nasib PT Rantaunet Palanta Usaha (RPU)
>
> Memang saya ingat sekarang nasib PT Rantaunet Palanta Usaha (RPU) agak
> menyedihkan dan akhirnya seperti mati tak tahu rimbanya.  Saya kira
> sebagian pemegang saham itu adalah nama-nama anggota yang disebut dalam
> posting di bawah yanghadir dalam rapat itu. Setidak-tidaknya saya ingkat
> kalau tak salah  Angku Darul, Angku Lembang punya saham di sana.
>
> Saya tahu 22 Juni 2001  diri PT Rantaunet Palanta Usaha (RPU) di Jakarta
> dari Mas Eddy Ernadi Budisantoso setelah dia kembali ke San Francisco
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned