Waalaikumsalam,wr,wb.

Adinda Ridha di Jkt, cubo simak email2 ambo sabalunnyo seperti nan di
bawah, mungkin dapek mambantu.

Sketsa Jalan Lintas Sumatera edisi Mudik lebarar akan ambo kirim via japri
sajo.

Bagi dunsanak nan lain, maaf bajelo-jelo, supayo jaleh informasinyo, tapi
nan attachment hampia 1 MB tu indak ambo satokan disiko, bagi nan
berminat, japri sajo.

Wassalam,
HM Dt.Marah Bangso (51+)

Assalamu'alaykum

Ambo butuh bantuan dunsanak nan punyo pengalaman mangirim kendaraan dari
padang/dumai ka jakarta, mohon kironyo dapek dibantu info dan
pengalamannyo.

Uni ambo ka pindah bulan muko dari pekanbaru ka jakarta.
1. Untuak mangirim oto ka jakarta, lewat maa kami sarancaknyo? dumai?
padang? atau ado ekspedisi di pekanbaru/padang?
2. Apo ado kontak person perusahaan nan bisa mangirimkan oto cako?
3. Datang sajo langsuang ka pelabuhan atau pasan dulu kah?
4. Apo dipadiaan sajo oto ko jo urang kapa/ekspedisi tu, atau sarancaknyo
pemilik juga menumpang di kapal yang samo?

Ambo haturkan tarimo kasih sebelumnyo. Bisa lewat japri, atau kalau lai
ndak manggaduah bana bisa juo ka palanta untuak jadi pengetahuan basamo.

salam

melalui jalur pribadi
dibanned