Kalau istilah Angku Sep ko tadanganyo saisuak adolah kapalo stasiun
nan kami ucapkan Taksiun. Tapi apo aratinyo Angku Bea? Di Biaro ado
stoplaat koretapi, nan kami sabuikan Sitoplat, bukan Taksiun. Tukang
Jua Kuricihnyo diimbauan urang Angku Bea sadangkan kami nan ketek-
ketek maimbauan baliau Inyiak Bea.

Apo aratinyo "Bea" tu, apokoh itu kapendekan dari "BA" [aa pulo
kapanjangannyo?] ataukah itu saroman arati "Bea Cukai"? Tapi kuricih
tu bukan beacukai doh yo? Kok buliah anak Angku Sep manaranginyo.

Dakek jalan koretapi di Simpang Biaro tu ado Tunggak Basi Batando
Silang batulisan "AWAS KERETA API". Tiok lalu malinteh jalan pai
pUlang sikola sajak ketek, kami taruih baco tu sambia bapantun
bagurindam:

Awas Kereta Api
Kok indak Awas, Kanai Kaki!

Sudah tu, basipak lo ikua kawan stek, kalau ado nan talengah, lah
jaleh kanti ka manyipak dari bulakang...
Jadi, duo kali sahari kacobeh manyipak ikua kawan, atau kok awak nan
talengah, ikua awak lo nan kanai sipak ... :)

Salam,
--Nyiak Sunguik
Nan Sanang naik koretapi sajak Ketek sampai Gaek.
Kini sanang naik Bullet San Jose - San Francisco jo Caltrain.

--- In [EMAIL PROTECTED], "Chairul Djamal" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Bu Sekjen
> Ass wr wb
> Ambo sebagai pengurus MAPPAS dan Pendiri MPKAS sabananyo harus
hadir
> Wass
> Chairul Djamal Rajosampono (59+)

melalui jalur pribadi