Yoo sanak... "padiah"-badacak jawek Uda IJP kito ko.. ndak salah
Indonesia mampicayoi baliau salamo ko..
Baliau ndak hanyo basuaro sebagai rang minang, tapi juo basuaro untuak geram
dan pakiak nagari-nagari lain.. tamasuak untuak Aceh.

sukses dan salamaik untuak uda IJP
semoga makin banyak laia IJP2 nan lain dari ranah minang kito tacinto

Salam,
ZDj
(nan tangah mandayuang jo rakan-rakan dalam "bangkik" Aceh)

melalui jalur pribadi
dibanned