Sanak Muljadi.

Tantunyo ambo ndak tau peraturan nan berlaku di Jerman do. Tapi ado saketek
klarifikasi, kato kunci nan abo tulih ko bukan urang gaek nan ndak ado nan
mamaliharo, tetapi tentang rumahnyo. Di satu sisi rumah ini memperoleh
penghargaan dari Pemda, tetapi di sisi lain, pembebasan PBB saja tidak
diperoleh ...

Tentang saran sanak untuak manjua, itu nan alah dicubo sataun labiah, tapi
ndak ado nan namuah mambaliu dek karano rumah tu ndak buliah diubah
bantuaknyo.

Disita/lelang/gantirugi dek Pemda, dengan argumentasi kapentingan umum
diprioritaskan... Cagar Budaya?

Mungkin ide rancak, tetapi sayangnya kalau di Indonesia tidak semudah itu.

Partamo, Pemerintah harus membatalkan dulu sertifikat tanah tersebut. Lai ka
diam sajo urang nan punyo tu?

Kaduo, di dunia nyata nan banamo Jakarta ko, jan ka mengeksekusi asset
nan kontroversial untuak asset nan jaleh2 milik Pemerintah, dan jaleh2
untuak kepentingan umum sajo masih jauah lai. COntoh paliang gampang, sekian
pom bensin nan di jalur hijau alun jo tagusur lai.

Katigo, kalau Pemda diserahkan untuk mengambil alih seluruh asset yang
"Tidak sanggup dipeleihara" oleh pemiliknya, lai katalok Pemda membaiayai?
Diserehkan ke swasta? terlalu jauah (untuak Indonesia)

Riri
Bekasi, L 46

2008/11/27 Muljadi Ali Basjah [EMAIL PROTECTED]

> Bapak Riri, mangenai rumah nan di Cik Ditiro Jakarta. Pado prinsipnyo samo,
> kalau indak sanggup mameloki/mangamehinyo, iyo agiahkan ka nan sanggup. Jua,
> kalau tinggi bana haragonyo, yo, jatuahnyo bisa disita/lelang/gantirugi dek
> Pemda, dengan argumentasi kapentingan umum diprioritaskan... Cagar Budaya.
> Di German, kalau urang lah gaek, indak ado/bisa/ sanggup mamaliharo, bakal
> dipaliharo dek pamarentah dibiliak nan maximal 30 meterpasagi. Haratonyo,
> pensiunan dll. (ado/indaknyo) dimanage/ambiak dek negara untuak panambah
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned