Ah Mak Itam ... moda transportasi nan ndak pernah habih-habihnyo menarik
perhatian kito wakatu ketek-ketek dek bajalan dimuko rumah kito bana dan
tanyato menjadi sangaik menarik sampai kini, Ndi. Dengan memori nan malakek
di kapalo, selalu liwaik dengan setia dimuko rumah satiok hari dan jadi
kawan sairiang dek bajalan kaki disubalah rel tu jo Mak Itam nan mamakak
tapi menggetarkan manganta kito mamacu sumangaik kito pai sikolah maso
SD-SMP katiko masih jadi kalene dulu tu.

Ndak dipapanjang lai, Ndi ... di tanyo se ka sanak Palanta ko nyo lai. Sia
nan ka bisa hadir tanggal 20 Des nanti??? Buliah basuo kito di Padang dan
basamo-samo kito sato mamulai era baru Kereta Api di Ranah tacinto.

>MIKO
Rang Dapua Palanta