Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu

Tarimo kasih jo spec ko Riri. Ambo yakin nan bahaso mak Itam nan pulang
kampuangko adolah nan generasi tahun 60an dari bantuak carobong asokno jo
lampuno. Generasi sabalun nan iko punyo carobong asok bulek dan indak ado
balampu do. Cuma agak rancu saketek dalam memori ambo tantang kadatangan lok
60an ko nan maelo kuretapi Ganefo di tahun 64an. Ambo yakin bana lok katiko
itu adolah lok baru. Mungkin nan seri E sakian-sakian nan Riri kecek-an tu.
Mungkin kalau baitu jolong-jolong dijalanan kuretapi Ganefo tu (tahun 63,
tahun Ganefo) samantaro masih mamakai lok lamo. Antahlah.

Kuretapi Ganefo tu panah *ingin* kami (rang gaek ambo jo kami badunsanak)
tumpangi tahun 64, tapi ditinggaanno. Kuretapi tu indak baranti di Biaro
(1.5km dari rumah) tapi baranti di Tanjuang Alam (3.5km dari rumah). Alah
tadede-dede kami bajalan ka mangajai kuretapi pagi-pagi. Dari jarak 2km dari
Tanjuang Alam, tampak dari pasawangan di Ampuah namono, di subaliak hamparan
sawah, kuretapitu alah mandakek tasiun Tanjuang Alam. Jadilah kami
ditinggaan kuretapi. Tapaso kami manompang bus Pikumbuah - Padang lai, nan
labiah maha kuricihno.

Wassalamu'alaikum

Lembang Alam