AlhamduLILLAH alah kalua dari rumah sakit,mudah2an samakin kuek.Yo pakaro
makan,pak Rumzi yo baranti jadi urang Padang,jadi urang Sunda lah lai.Makan
baabuih,indak basantan.Pamakan nasi yo indak pakai dgiang,tapi ikan.nan
dipanggang atau diabuih,namun tantu pakai bumbu.Garampun bulieh sakatek
saketek,pokoknyo takontrollah,samballado sih kalau manuruik ambo bulieh sajo
asal lambuang lai manarimo.

wassal

hilman mahyuddin,65+ Pondok Bambu Jakarta.