Bapak suheimi, ifah baru tau kalau cangkuak itu namo ikan. Samba cangkuak
buatan mama indak pernah di hidangkan untuak tamu, itu khusu untuak keluarga.
Kalau untuak tamu, bakajakan motong ayam. Jadi kami suko kalau ado tamu
istimewa nan datang, kesempatan makan ayam he he he. Jadi tapaso bapak masak
surangsen samba cangkuakno. Di kaki marapi paliang lasuah makan jo cangkuak
dun. Bapak suheimi, nifat kan alumni SMA 1, ajaklah ngumpua. Suruah nifat ma
ajak bapak singgah ka rumah di sungai tanang. Dari jendela balakang nampak
sawah mambantang, di geleng kapalo kasuok, tampak punuang marapi. Dari jendela
muko tampak tabek gadang jo gunuang singgalang. Pancianglah ikan di tabek di
muko rumah dun. Iko no telpon nifat 075291714. Wass. Hanifah