Nofend

ahaa..batanyo tantu nan ka urang nan tahu..nah ambo bana nan tahu jo TILAN tu
Tilan lah bagian hiduik ambo jo dunia mamanciang
nah di Pekanbaru..dulu sekitar tahun 1993 sampai sakiro tahin 2000
yo "hantu" bana mabo tipk akhir pakan mamanciang jo kawan kantua
baa lai ko hobi..ambo katua klub mamanciang ko diperusahaan

nah tiok minggu ambo kisai..sungai kampar jo pompong pai mamanciang jo kawan2
nan sahobi, nan indak hobi sekedar penggembira sajo buliah juo ikuik untuak
lalok2 atau leyeh-leyeh dipompong katiko kami bakuhampe mamanciang disepanjang
sungai Kampar

Nah salah satu ikan nan dapek ambo panciang adolah TILAN ko
nan bantuak baluik..atau panjang badannyo..indak bantuak ikan..itu kan

ado duo macan Tilan Fend
Nan partamo Tilan Api..Tilan ko loreang batiak badannyo yo gagah..merah
kemerahan lorenangnyo

Tu Tilan Loreang baju tentara..labiah tantara lo Tilan ko dari Tantara..ha..ha
batukan Fend..iko nan dimukasuik Tilan

Lalu..pengalaman mandapek Tilan
inyo asli malulua anciang indak tasangkuik dibibia..masuak kaparuik
biasonyo..ambo putuih sajo panciang indak dikaruak kaparuiknyo disampiang
susah..yo agak babahayo..apo nan babahayo

Kuduak tilan ko..duri ridiaknyo di pungguang/kuduak tilan..tajamnyo luar biaso
sempat Tilan ko manggalatiang..indak ado ampun bisa baret kulik awak nan
kanai..padiahnyo..mambuek awak mandaman..

Jadi kok kami dapek Tilan ko dalam mamanciang apolai nan gadang
yo ekstra hati2 dalam menangani pasca kanai panciang..caronyo ditokok dulu
kapalo
Tilan ko..lah pingsan atau mati baru diputuih tali kaia

Raso dagiang Tilan

Luar biaso gurih..lambuik..dan lamak..digoreng baminyak
potong-potong lalu digaram asam kan..goreang jo lado mudo tomat hijau
ndak do lai...ndak nampak mintuo ambo lewat makan iko

la tentu iya..mertua..lagi kepasar..gue makan di dapur mertua..mancongkong
ha..ha..ha

Nah itulah carito akhir pekan tentang TILAM

baa gak ati Fend masih ado pertanyaan call me online 24 hours :)

Wass-Jepe

Fend yo lah langka nampaknyo ikan gariang di Sol Sel kampuang nofend
kok taragak baco2 sajolah pengalaman Uda mamanciang Ikan Gariang dikampuang
Nofend
lai basimpan tulisan du