From: "sjamsir_sjarif" <hamboc...@yahoo.com>

Date: Fri, 19 Jun 2009 05:19:14
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] KENAPA NABI MUHAMMAD SEHAT 11

Maa Angku Dotor Suheimi jo Angku Rainal Rais sarato Rang Lapau nan Basamo,

Di ambo Kurma ko, nan lah dikaluakan bijino, pitted, iyo lai bataruah di
kulkas. Baulangi juo sakali-sakali untuak kacok-kacok.

Tapi ado carito sadiah ciek. Katu ari rayo patang ko, ambo mambawo Kurma ka
tampek sumbayang rayo. Kawan ambo di Musajik, Urang Palestina, bacarito sadiah
tantang Kurma. Katu inyo pulang kampuang di Ramala, Palestina, inyo pai ka toko
taragak mambali Kurma Madinah tu bana. Tapi, apo nan tajadi, maibo-ibonyo
bacarito ka ambo. Brother Sjamsir, keceknyo, kurma nan dapek tu diimport dari
California, saroman nan kito makan kini ko bana, keceknyo...

Dahulu wakatu ambo pulang kampuang, panah ambo bawo Kurma bagi-bagi ka sia nan
barasaki mnayilau ambo. Kecek Urang di Kampuang, ee lai talakik  singgah ka
Makah gai mah yo? Ambo paluruih sajo, Kurma nan iko bukan dari Makah, tapi dari
Kalipornia. Kurma lai banyak tumbuah sinan, kecek ambo. Sambia bagarah, dahulu
kabano ado Sutan Kalipah mamarentah sinan, itu mangko nagari tu banamo
Kalipornia, aratino Nagari Sutan Kalipah  .... :)

Ohh mantun lo duh yoh, kecek Uni ambo sambia maangguak-angguak galak sengeng.
Ambo pun galak nabi lo sambia makan kurma basamo sanak sudaro jo anak cucu ...

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif

--- In rantau...@yahoogroups.com, rainal.r...@... wrote:

> Pak dokter..mulai sekarang kami letakkan kurma di kamar
> kami..trims..wass..Rainal Rais..jkt 65
> Powered by Telkomsel BlackBerry®

Anda menerima pesan ini karena berlangganan Grup "RantauNet" dari Grup Google.
 Untuk mengeposkan ke grup ini, kirimkan email ke RantauNet@googlegroups.com
 Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
rantaunet+unsubscr...@googlegroups.com
 Untuk opsi lainnya, kunjungi grup ini di
http://groups.google.com/group/RantauNet?hl=id