From: Reni Sisri Yanti <resy_2...@yahoo.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: antara sedih dan kecewa....di ULAKAN...
To: "ajod...@gmail.com" <ajod...@gmail.com>
Cc: "rantaunet@googlegroups.com" <rantaunet@googlegroups.com>
Date: Sunday, 25 October, 2009, 5:20 PM

om dut, ndak usah malu, alun talambek mambia kan kabau2 tuh lapeh ndak batali,
kabek jo tali , iriang ka kandang,
maaf
ambo pnh basitagang di kantou jo urang cino ponti, katonyo gampo di pdg tajadi
karano tuhan berang krn byk urang pdg ndak sumbayang kato paja tu! Berang ambo,
ambo katoan ka inyo, gampo tajadi bukan tuhan berang tp tuhan memperhatikan
umatnyo tarutamo umat2 yg ndak batuhan, bhw yg taat pdku saja sudah aku kasih
bencana apalagi yg tak taat pdku! Kalo tuhan marah krn ndak solat knp tdk di
bali aja gempa? Di jakarta yg mana segala haram di halalkan!
Tadiam paja tu reni bakato saroman tu! Kalau paja tu dapek email da ephi ko yo
sabana dapek buktinyo ma, ambo harap jaan sampai, baitu pulo hendaknyo urang2
yg disinan jaan sampai la kanai bencana jd tambah jauo ka allah swt, amin....

Renny, ancol

      New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you&#39;ve always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!