Assalamualaikum Wr.Wb Bapak Seprinaldi sarato ummaik RN di Palanta.

Kok bisa balaku pintak ambo ka pak Seprinaldi babungo hati ambo
jadinyo......... yo koq baitu..... tolonglah kirinkan puterek2 ka jalur pribadi
ambo.
Dek kami indak mampunyoi FaceBook ataupun nan sabansonyo doo.

Ambo nan patuik batarimo kasiah ka Bapak Seprinaldi, dek ambo nan bakandak.

Sakitu sen dulu yo Pak Seprinaldi, isuak kito sambuang baliak.

Wassalam,
Muljadi

-------- Original-Nachricht --------