<yusran_y...@yamaha-motor.co.id> menulis:

Dari: yusran_y...@yamaha-motor.co.id <yusran_y...@yamaha-motor.co.id>
Judul: [...@ntau-net] Re: kato BILEH
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Rabu, 2 Desember, 2009, 4:32 PM

Bundo Evy jo sidang palanta yang ambo
hormati...

kok buliah kato bajawek,

dari nan ambo cubo cari di mak google...

ado pantun...

"hujan dilarak nan lah jauah

hujan di rimbo manyalasai

bakeh taragak pai jauah

di siko badan mangko sanai...

apolah arati sanai ko = sansai = sansaro
= sadiah

basanai = basadiah

banyak maaf

Rajo Alam - 33 - L - Karawang

"Hifni H. Nizhamul"
<hyvn...@yahoo.com>

Sent by: rantaunet@googlegroups.com
12/02/2009 02:38 PM

Please respond to

rantaunet@googlegroups.com

rantaunet@googlegroups.com

cc

Subject
[...@ntau-net] Re: kato BILEH

Sanak Suryadi, Riri, Rony, Madahar serta
dusanak sapalanta yang budiman,

Iyo paniang kapalo mencari arti " kato bileh " iko. Jiko di ijinkan
ambo menyimpulkan menurut apo yang bisa ditangkap dari pepatah nan ado,
maka " Bileh " adalah asal kato dari bilai.

Perhatikan ....... sebuah petuah yang saya kutip dari kalimat Datuk
Endang dalam sebuah postingnya : " singkek bauleh, panjang
bakarek, senteng babilai / babileh, kurang takuak manakuak.

Saya menyimpulkan  ...., bileh itu artinya " menambal
- menambah " sesuatu .

Jika ada yang mengatokan bahwa matonyo dek bileh.... bisa saja kan... tertutupi
 dek cirik mato.... ( hi..hi... ).

Dalam forum ini - saya juga ingin bertanya arti " sanai "
- basanai . Waktu itu ambo belum menemukan jawabannyo.

Wassalam,

Evy Nizhamul

Dapatkan nama yang Anda sukai!
Sekarang Anda dapat memiliki email di @ymail.com dan @rocketmail.com.