--- Pada Sab, 19/12/09, bandarost <epybuch...@gmail.com> menulis:

Dari: bandarost <epybuch...@gmail.com>
Judul: [...@ntau-net] Re: "RAPEK MANCIK". By : Jepe
Kepada: "RantauNet" <rantaunet@googlegroups.com>
Tanggal: Sabtu, 19 Desember, 2009, 1:35 AM

On Dec 19, 10:02 am, jupardi...@yahoo.com wrote:

> Kok ado kesempatan Pak Epi ka Pekanbaru dengan senang hati saya dampingi pai
> makan katupek lontong gulai sayua paku jo sala lauk nan lamak pernah ambo
> tulih nan talatak di muko mesjid raya An Nur Pekanbaru

Bung Jepe dan sanak sapalanta yang ambo hormati,

Ambopun minta maaf lahir jo bathin kalau reaksi ambopun  babaun
sarkatis, dan tarimo kasih kalau bung Jepe bisa manarimonyo dengan
hati lapang.
Selain tu tarimo kasih sabalunnyo atas undangan makan katupek lontong
gulai paku di muko musajik An Nur.Insyaallah satu saat ambo telefon
bung Jepe dari Pakanbaru.
Ambo masih takana foto lontong jo salah lauak di postingan satahun nan
lalu tu.
Rasonyo di foto tu salah lauaknyo lah bakurang dek lah diansua anak
bung Jepe.

Wassalam,

Epy Buchari

Dapatkan nama yang Anda sukai!