Mak Darul, dan sanak di palanta,

Sapangatahuan ambo, kalau fakultas Perikanan dan kelautan iyo babeda
jo Akademi Maritim ataupun STMT < sekolah Tinggi Manajemen
Transportasi>
Kalau Akademi Maritim atau pun STMT bidangnyo mahadok ka bagaimana ma
manage/Mengelola Transportasi, untuk akademi maritim iyo bidang
SHIPPING & KEPELABUHANAN, sedangkan fAKULTAS pERIKANAN DAN kELAUTAN
MEMBAHAS SUMBERDAYA YANG ADA DI LAUT DAN PERIKANAN.

Jadi indak bisa jadi ciek bidang studi ilmu utk hal yang sangat berbeda tu
Contohnyo, mak Darul untuak jadi Kapiten sertifikasinyo nan mauji kan
DEPHUB, sedangkan untuak kapal Nelayan/Penangkapan ikan sertifikasinyo
dari Dep Kelautan dan Perikanan atau Departemen Pertanian ( itu dulu
sewaktu Perikanan masuk Dep Pertanian >

jadi paralu ado pemisahan nan jaleh apo nan jadi wewenang Maritim
dalam hal Perhubungan, dan Mariim dari segi Pertahanan dan Maritim
dari segi Sumberdaya dan Perikanan nyo
Baa tu mak darul??

CD Rajosampono < serpong/61->