--- Pada Sab, 16/1/10, F Kadir <fka...@gmail.com> menulis:

Dari: F Kadir <fka...@gmail.com>
Judul: Re: [...@ntau-net] Aku ingin Pulang
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Sabtu, 16 Januari, 2010, 6:10 AM

Assalamua'lalikum wr wb

Ondeh mandanga carito dan pantun Uni Rita ttg "himbauan" danau Maninjau, tabik
taragak nan lamo tasimpan.

Salam kenal Unda Zulkarnain, bilo-bilo kadaerah Utara, mampirlah ka Maryland -
(mungkin) pusat perantau Maninjau terbanyak di AS. Satu dari dunsanak kami,
Zaim Musa, ado di Houston pulo.

Firdaus Kadir, 52 tahun