Jaman kiniko, Jihin tuh lah marubah rupo jadi,Rupiah dan Dolar.

Urang nan batarak indak paralulai pai ka rimbo gadang, ka batang baringin atau
guo hantu. Cukuik inyo mambao karateh plastik laminating bamerek bank nan
dituju, mancogoklah jihin pitih tuh...
Batanyolah urang nan batarak:
mak Jihin, bara carono dapek anak gadih rancak, oto sedan ciek, rumah rancak
ciek, mako Jihin Pitih langsung maetong dirinyo...

Tuh bandingan Jihin jaman siauk jo Jihin jaman kini mak oi...

--- Pada Sen, 18/1/10, Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id> menulis:

> Dari: Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
> Judul: [...@ntau-net] Re: bahaso minangnyo pertapa?
> Kepada: rantaunet@googlegroups.com
> Tanggal: Senin, 18 Januari, 2010, 4:00 AM
> Sanak di lapau,
> Dek ado nan batanyo soal BATARAK, takana dek ambo
> catatan J.L. van der Toorn tentang kebiasaan urang Minang
> saisuak ko. Ko mbo kutipkan, sekalian info tentang
> rujukannyo. Aslinyo dalam ejaan Van Ophuijsen, mbo aliahkan
> ka EYD.
>
> Carito urang
> batarak[1]
> Adopun urang nan
> [...]

      Yahoo! Mail Kini Lebih Cepat dan Lebih Bersih. Rasakan bedanya sekarang!
http://id.mail.yahoo.com