From: andikoGmail <andi.ko...@gmail.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Tom Yum Soup
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sunday, January 31, 2010, 3:05 PM

Pak Ryan Jo Sanak Palanta

Ambo salah satu pecinta Tomyam, dek rasaki, lai ambo jajal Tomyam ko mulai dari
Indonesia sampai ka kampuangnyo di Bangkok jo kawasan disinan. Tiok tampek baik
di cafe, hotel atau kota babedo rasonyo. Nampaknyo disasuaikan jo salero
setempat. Dari sado pengalaman mancubo Tomyam di banyak tampek iko, garis
pembedanyo adolah tingkek ke asaman jo kepedasan. Sakali-sakali di kuahnyo
baranang pulo lado kutu disinan. Kalau di Indonesia ko, Tomyam nan sasui jo
lidah ambo (Asam jo Padeh) di Hotel Peony Pontianak, dilantai 5 ado restoran
terbuka, menu nan selalu ambo mintak disinan Tomyam Soup atau Tomyam Noodle, es
teh jo Peony Salad. Kalau alah mamakan iko, takapa dek kakanyangan sambia
mandanga life music jo diambuih angin sanjo Pontianak. Warung kaduo nan ambo
suko adolah di mungko lapangan Sempur Bogor. Nan punyo warung ko bekas tukang
masak di Hotel Indonesia Bundaran HI. Ukatu pemecatan besar-besaran, baliau ko
buka kadai disinan. Setelah ambo promosikan
 di milis Jalan Sutra, keceknyo banyak urang nan ganjia-ganjia datang kasinan.
Kini inyo alah dapek kadai representatif di Bogor tapi alun panah ambo
berkunjung kasinan. Kalau di Batam ado di Mega Mall lantai duo yang warung
Palembang. lai agak mandakek jo lidah ambo.

Samantaro itu di kampuangnyo sendiri, yo ndak sasuai jo lidah ambo, agak aneh
baunnyo, urang disinan suko bawang putiah, apopun nyo agiah bawang putiah.
Kalau di Phnompenh-Kamboja, pengusaha restorannyo banyak dari Tayland. Ambo
panah ampek hari singgah taruih di Cafe Khmer Surin dakek ustano rajo Kamboja.
Banyak masakan olahan alami disinan nan santiang-santiang, tapi tetap juo
Tomyamnyo indak sasui jo ambo. Efek manihnyo agak balabiah dek lidah ambo,
mungkin karena kawasan itu kawasan turis, mako disasuikan rasonyo jo lidah
kebanyakan internasional.

Kok Asam Padeh ko yo kawannyo asam kandih. Ambo dek katuju bana jo Asam Padeh
ko, yo jadi makan wajib dek ambo. Dulu ukatu kuliah di UNAND Parak Karambia,
ado disinan urang asli manjua asam padeh nan santiang bana. Tapi kini ambo
indak tahu apokah masih manggaleh. Kalau sampai taconcong ka rumah makan
sekelas Restoran Sederhana, yo bana lari rasonyo dari lidah ambo.

Salam

Andiko Sutan Mancayo

Ryan Firdaus wrote:
> Tom Yam Vs Asam Padeh...
>  kalau ndak salah..asam padeh ko lamak nyo jo asam kapiang<asam kandis>,
>bukan asam jawa doh pak Taufiq...kalau Tom Yam pulo raso asam nyo dari limau
>nipis...kaduo2nyo dominan sarai, tapi tom yam ndak pakai kunyik, di
>bandiangkan asam padeh...Tom Yam labiah ka sea food...kalau asam padeh labiah
>ka ikan sungai, tapi ikan lauik pun bisa masuak...
>  sataruihnyo Da Jepe jo sanak Andiko juo nan labiah arif
>mandendangkannyo...sambia ti tingkah dek sanak Rina batam jo Reny ancol....
>  wassalam, kaki Tom Yam...ryan ipoh..

-- .
 2. Email attachment, tawarkan disini & kirim melalui jalur pribadi;  3. One
Liner.