*Cuma begini, Pioneer kalau sasudah tu antok2 sajo, sangat disayangkan.*

Add. Riri Chaidir dan Dunsanak di palanta nan ambo hormati

Di kampuang, wakatu ketek ketek dicaritokan ado mamak sapasukuan nan bakadai
nasi di Jakarta, marantau indak dikirim dek PJTKI/caro kini !
Tahun 1955 di Jakarta, kami cari Mak Acai ko, iyo lai basuo di kadai nasinyo
dan kami singgah ka sinan.

Kira kira di tahun 1966 atau 1967 trayek bis malam langsung dari Jakarta ke
Jogya baru di mulai. Salamo iko kalau akan ke Jogya naik kereta api atau bis
di siang hari.

Bis malam iko selalu berhenti di desa Sukamandi untuak memberi kesempatan
penumpangnyo istirahat, makan.
Nah di situlah ambo basuo baliak jo Mak Acai nan *manjadi pioner* membuka
rumah makan yang melayani penumpang bis malam di desa Sukamandi (mohon
dikoreksi kalau salah)

Babarapo tahun nan lalu ambo naik bis malam dari Jakarta ke Jogya barantinyo
indak di lapau rumah makan Padang, tapi di rumah makan Sunda nan melakukan
innovasi self service yang labiah praktis dari rumah makan Padang.

Ambo indak tahu apakah rumah makan Mak Acai iko masih eksis di Sukamandi, di
tengah persaingan sesama rumah makan.

Salam

Abraham Ilyas
www.nagari.org