From: muly...@pusri.co.id
Date: Sat, 20 Feb 2010 05:46:33
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] OOT: Matematika 10

Baa pulo urang palanta ko kini ha..., alah ber Melayu tinggi pulo inyo. Kalau
begitu aden sata pula agak satu kila beli lada sirah dan bada maca saparempat
kila, Melihat urang menggalas di kaki lima, tabit hiba kita dibuatnya,
diusir-usir ingkin kamai. Banyak pula penggalas nan urang kita.
Apo lai nan ka dihotakan siang tangahari ko ha? Tingga manunggu ponten dari pak
duosen nyo pado soal OOTM-10 tadi pagi.
Wassalam,
HMDTMB (53-)
Sadang mangawani (bukan mangawini) rang rumah balanjo di hypermart PIM
Palembang.
Sent from my BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSAT