Iyo, Angku Jepe, Maaf ka Rang Lapau nan Basamo karano postiang ambo
sabalunnyo tahapuih apo nan misti diporowaiikan tu, sahinggo lah salah
pangaratian barangkali angku Jefferey Zein nan dibaritokan. MakNgah tahu
angku Jeffrery Zein, dan dalam hubuangan jalua paribadi tu baliau
maambaukan kaba tantang menginggalnyo Dubes RI di Qatar tu.

Iko langkoknyo komunikasi MakNgahjo Angku Jeffrey, sakadar manjapuik ota
pribadi [tapaso indak dikuduang-kuduang):

Re: [...@ntau-net] Minta informasi tentang kerajinan merenda di ranah MK
Sun, February 21, 2010 7:15:12 PM
From:
Jeffery Zein <jxz...@yahoo.com>  [Chat now]
Add to Contacts
To:    Hambo Ciek <hamboc...@yahoo.com>

Breaking News dari taluak Mak Ngah, Dubes RI untuak Qatar HM. Rozy Munir
meninggal dunia tadi pagi jam 8.00 wib di Jakarta.

Salam,
JZ.