Manuruik ambo walau  kito mungkin  indak bisa bakarajo samo dalam scope nan
gadang

Tapi sistim kekerabatannyo menciptakan keakraban dan kebersamaan diantara
sesama anggotanyo

Hanya orang yang pernah tinggal dikelompok itu yang bisa merasakan lamak jo
manisnya hidup sapasukuan

Sahinggo walau agama membolehkan kawin sasuku. Rasanya sangat mustahil akan
timbul rasa cinta yang mengarah kepada timbulnya kemesraan antara pria dan
wanita nan saparuik.
Karena si pria telah  merasa punya kewajiban untuk melindungi wanita nan
"sakawak" jo inyo

Baa bana sakik iduiknyo. Keluarga akan merasa "cemo" kalau ado anggotanyo nan
sampai tingga di panti- jompo atau rumah yatim piatu

Lumayan payah meyakinkan si mamak atau etek si yatim-piatu itu. Supaya
anak/kemenakannyo diasuh oleh panti asuhan demi pendidikan dan masa depannyo

Tapi untuak Panti-Jompo.
Rato2  sikap dan jawabannyo , rasonyo masih "no way" lah....

Untuak duo kondisi iko. Ambo maraso .....jadi urang Minang labiah bahagia dari
Singaporean. Dek karano mereka terpacu untuk memenuhi target peningkatan
kesejahteraannya.
 Tidak ada tempat untuk orang tua di apartemen. Tapi di Panti Jompo yang berada
didekat sejumlah apartemen tsb

Apo lai di Barat sana anak lelaki/wanita yang merasa telah cukup umur.  Atas
nama HAM bebas berbuat seenaknya. Walau masih tinggal seatap dengan ortunya

Kok dikampuang ambo. Anak gadih nan sedemikian mudah bawa lelaki ka rumah
apalagi sampai nginap. Kalau indak marasai kanai tangan, dibotak kapalonyo
bahkan ada yang dipasung

Soal sako dan pusako

Untuak sako lah ambo bahas dalam email tadi siang

Untuak  pusako
Kondisi mereka lah tabiaso  manjago pusako itu basamo-samo

. Cukup memalukan kok sampai pusako tajua. Kalau bisa para mamak manambah
handaknyo

Mereka lah biaso bergantian/ berurutan manjadikan sawah/ladang itu

Jan sampai tajadi tanah itu disertifikatkan ateh namo Mamak. Sahinggo nanti
bisa didakwa kepemilikannyo dek anak mamak itu

Jadi kok ado nan ingin marubah kondisi kini nan bagi mereka cukup lumayan
nyaman dan terbukti handal itu

Insyaallah jawabnyo :
"Kok kayo, kayo se lah surang. Kami indak ka ma minta"

"Kok pandai, pandai se surang. Kami indak ka batanyo"

Samantaro itu dulu

Wass dan banyak maaf
St R Ameh

Sent from my BlackBerry®