Assalamualaikum sanak sapalanta nan dimuliakan...

Sanak Ridha,

Bararti sanak Ridha alah basobok langsuang jo Rasul Saw...

atau jo Para Sahabat Rasul Saw nan rami tu???

Sadarilah...kito baraja ko tali batali...

Kalau ado urang nan mangecek inyo langsuang maikuik Rasul Saw dan Sahabat atau
AlQuran dan Sunnah, itu aratinyo inyo langsuang basobok jo Rasul Saw atau Para
Sahabat.

Kalau indak aratinyo inyo baduto.

Nan sabananyo inyo maikuik urang nan mangecek sarupo jo inyo itu...

Wassalam,
alhaqirwalfaqir,
anwarjambak42-,KL