Buku tu bukan buku baru tapi adolah penerbitan kembali carito-carito pendeknyo
nan lah tabik sasudah PRRI salasai. Duo bagian dari buku tu adolah buku lamo
sadang kan bagian katigo tulisan-tulisannyo jauah sabalun itu.

Tadinyo sabalun pagolakan ambo pangagum Suwardi Idris dari segi
tulisan-tulisannyo dan bahasonyo di surek-surak kaba.  Tapi ambo kecewa taraso
muntah mancaliak tema tulisan-tulisannyo salasai pagolakan, jaleh bana babaliak
arah. Ambo mandapek kasan dan maklum, karano maingek suasana wakatu itu, urang
banyak nan takuaik mengeck; ruponyo baliau ko manulih untuak survival, mancari
paisi pariak nasi dan manjago angok. Takuik diujuang badia lari ka pangkanyo...

Samantaro Angku Andiko dalam pajalanan, baco pulolah Ketika Merah Putih
Terkoyak, Carl Chairul.

Salam,
--MakNgah