Sanak

Panah ambo mambaco sebuah artikel, intinyo mangatokan, sebuah kejadian
berabad-abad lalu itu indak bisa di nilai jo tata nilai nan sedang
berkembang kini ko. Sahinggo indak tepat kalau jo tata nilai nan umum kini,
misalnyo HAM, Hak Wanita dan sebagainyo dijadikan alat ukur sebuah kejadian
yang berlangsung berabad-abad lalu dalam kasus dara petak jo dara jingga ko.
Tata nilai nan berkembang maso itu, tantu indak mode tata nilai kini.

Salam

andiko