oh ya..di RM. Mintuo....ado carito kami diateh oto ttg namo2 rumah makan jo
oto di kampuang kito ko.
misalnya :
MINTUO KINI BABEDA JAUH JO MINTUO DULU.  kecek kawan...tantu kami heran, apo
pulo bedanya, ternyata...
kini makan di MINTUO ndak gratis lai doh....hehhee.. krn namo RM MINTUO

baitu juo...jiko urang padang ingin ka payakumbuh jo AYAH....ndak gratis lai
doh....(namo oto ka payakumbuh banamo AYAH)

ado2 sajo...

salam
ephi