Jaman mahasiswa dulu, ambo acok mancubo sambalado ko tapi dalam
versi lain. Yaitu lado ijau, tomat dan balimbiang asam diuokkan diateh
nasi nan sadang mananti kariang.

Lado dll nan alah diuokkan tu, cukuik dipiriak sajo diateh piring, diagiah
garam sacukuiknyo. Setelah tu maco nan alah bagongseng tadi digalimangan
jo lado piriak tadi.

Bayangkan nasi angek jo sambalado maco tadi, masuakkan ka kamuluik jo paruik
nan
sadang lapa, iyo indak taraso tigo piriang nasi abih.

2010/4/17 jupardi andi <jupardi...@yahoo.com>

>  ndak di papanjang lai komentar Andiko lah mantap mah "politik sambalado"
> ko
>
> cuman takana juo dek ambo
> "Tobat samba lado"  ko ampia samo juo "tobat baranak" dek kaum hawa
>
> Pas kamalahiakan...kasihan awak para suami malihek induak bareh awak baa
> inyo maajan manahan sakik malakik sibuah hati lahia...raso "batobatnyo"
> keceknyo "cukuik lah sorang anak, indak kamalahiakan lai do"
>
> heee..lah kalua sibuah hati...lah bakasiah sayang ayah, Ibu jo anak
> tobat ko lupo sakali, alias ndak takana lai sakik malahiakan

> [...]

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau: Deli, Jakarta, sekarang
Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada menjadi
sebatang lidi"