Iyo, tadiknyo tergerinyit lo Nyit Sungut. Disangko "DI BELA" salah ketek dri
"SI BELA"  nan ka mancarioan Harry BELAFONTE :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Belafonte

Walauopun artis dapek mengekspresikan apo nan taraso dek nyo dalam batas-batas
tertentu, namun Bahasa punyo syarat-syarat ejaan sendiri.

-- Nyit Sungut