Uwan Sir,

Alun salasai carito tu lai.

Alah diagiah tahu baa caro mamakai kapoces nan sabananyo. Malapor lo
baliak kawan tu, bahaso bininya hamil liak. "Baa carono angku pasang barangtu"
tanyo doto Emi. "seperti doto katokan, ambo alah saruangkan barang tu.
Tapi ambo caliek kok balabiah ujuangnyo, mako ambo guntiang", jawek Jepe

2010/5/5 sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com>:
> Aha Angku TGM, ambo doakan "Pak Kondom" masuak sarugo pulo nanti.
> Iko indak garah Urang Gaek doh, Garah Urang Gadang...
>
> Kawan ambo, saurang Tokoh Nasional maotakan ka ambo. "Sir" (panggilan ka
> ambo dari Sjamsir) kecek baliau, "saya malah digelari orang 'Pak Kondom'".
> Karano kami sangat akrab sajak baliau Mahasiswa di U of Chicago dulu, baliau
> indak sagan-sagan maotakan carito-carito pangalaman karajo baliau wakatu jadi
> Menteri di Kabinet Orde Baru tu.
>
> Salah satu nan takana di ambo dek ota Angku TGM ko, Carito baliau tantang Baa
> [...]

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau: Deli, Jakarta, sekarang
Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada
menjadi sebatang lidi"