From: Eri Bagindo Rajo <siano...@yahoo.com>
Subject: Bls: [...@ntau-net] Mulyani : Kebetulan Menkeu Bukan Orang PADANG.-
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Wednesday, May 5, 2010, 10:45 PM

Ambo bapandapek paralu di paliharo pak Bot S Piliang.

Jan lupokan NINIAK Moyang nan manaruko kan BUKIK, GUNUANG untuk kito nikmati
kini.

Sampai Akhir masa nanti identitas perlu diperhatikan.
Lihat lah identitas Yahudi nan alah baumua labiah dari 3000 tahun

Baitu caro bapikia ambo dalam logika sederhana

Erinos Bgd Rajo
Pondok Gede, L, 52 th