Assalammualaikum Wr.Wb. Mak Ngah sarato dunsanak diPalanta.

Par-tamu2 ambo mohon sujuik ka Mak Angah, usah lah baANGKU kaambo, indak
tajujuang diambo do panggilan Angku dari Mak Angah doo.
Salain umua ambo labiah mudo, Mak Ngah kanti (sikola) + kollega almarhum Mamak
ambo. Mudah2an Mka Ngah luluihkan pintak ambo iko, sabalunnyo horomaik jo
tarimo kasiah banyak dari ambo.

Yo Mak Ngah..., ambopun ado darah seni walaupun saketek2 yakni lukis jo musik.
Ambo lai baraja Biola (Violin) juo saangin, tapi takencong ka Gitar larinyo.
Tapi kudian2nyo jadi talucuih manjadi audiophile sajonyo, mungkin dek manjo
bacampua jo wakatu nan gak sampik keo. Iyo Mak Angah lagu2 jo tari-an Klezmer,
Yiddish Rusia, co  Hava Nagila.. Hava Nagila.... Hava Nagila yo.....

Memang iyo...... kenangan itu indak bisa dilupokan baitu sajo Mak Ngah,
kononpulo kalau nan indah2.

Dek kenangan Mak Ngah... batambah ilimu pangatahuan ambo, baa... siaa... Huriah
Adam tu.. nan bakarik pulo jo Pak Bustanil Arifin...... Bank Duta dsb.nyo.

Iyo disiko gak dingin juo ari Mak Ngah, kalau malam/subuah ado hujan bacampua
salju saenek. Manuruik rang siko hari dingin co  kiniko itu "die drei
Eisheiligen in Mai" (three Saints' Days in May).

Mudah2an dirantau MakNgah elok2 sen cuaco, salain itu handaknyo kacelakan nan
di Taluak Mexico bisa ta-atehi sacapek mungkin.

Wassalam,
Muljadi
Salamaik ba-akhia pakan Mak Ngah.

-------- Original-Nachricht --------