Ni Iffah

Pak Emi kito lah mangecek "sabalah"

Nah sabalah awak lai, saya senang memanggil Uni semoga  Uni senang juga
memanggil saya cukup Jepe saja..sudah pas terasa,

Jadi "satu-satu" toh wah jepe nggak nggeh lo Ni kalo maksudnya begitu

Lah podo rupa e, tantu jaan bantuak iko ndak Ni

"Jaan kan kalah podo sajo ndak namuah"

Bueklah puisi dalam kuliner tu ciek, silahkan Uni berekspresi malah saya
menikmati jika "ber aden_aden dan ber waang-waang" puisio dalam kuliner itu
samisal puisi dalam kuliner dulu nan Uni buek kalau ditranslate ala Bunuhampu
menajdi

"Terakhir Den matikan kompor "

he he he

Nah itu lebih hidup terasa seninya