Assalamualaikum ww para sanak sa palanta,

Ambo juo heran, baa mako kareh bana [sabagian] sanak kito di Ranah tu manulak
KKM ko. Aponyo lai nan kurang ? Isinyo marupokan rangkuman dan panulisan dari
apo nan alah kito bahas basamo, sambia dicarikan solusinyo. Baa mako
ditulihkan, karano uang awak iko alah taseba dima-dima, dan mamaralukan
pegangan nan jaleh. Konsepnyo alah dilewakan sacaro tabuka sajak Februari 2010,
dan saluruah masukan ditarimo, sahinggo apo nan alan disepakati basamo tu
bana-bana marupakan pikiran kito basamo.

Dari ampek tema, tigo tema nampaknyo bisa ditarimo, yaitu: 1) pembangunan
nagari; 2) pembangunan dunia martim; dan 3 kewaspadaan taradok bencana.

Nan taruih manaruih dipersoalkan adolah tentang pengamalan ABS SBK khususnyo
tentang peranan LKAAM. Kami dari SC alah bakali-kali manjalehkan, baiak sacaro
tatulih maupun lisan, bahaso kami manyambuik baiak klaim LKAAM sebagai
organisasi kaum adat.

Nan manjadi masalah adolah apokah LKAAM juo manjadi satu-satunyo organisasi nan
manangani ABS SBK ? Tantu sajo indak, karano ABS SBK tu masuak ranah Tungku nan
Tigo Sajarangan, nan tadiri dari niniak mamak, alim ulama, jo cadiak pandai.
Karajo samo antaro Tungku Tigo Sajarangan tu nan kami dorong, karano salamo ko
praktis indak ado hubungannyo satu samo lain, padohal baitu banyak masalah di
kampuang kito itu.

Kami alah bausaho menghubungi panguruih baru LKAAM, malalui bamacam-macam
jalan, tapi nampaknyo baliau-baliau tu labiah suko malakukan 'silent operation'
menggalang pembatalan KKM, dan menghindari musyawarah mufakat, baiyo batido.
Hebatnyo lai, sampai kini alun jaleh bana apo rencana baliau-baliau tu untuak
maso datang Minangkabau.

Ado ciek lai pertanyaan, kalau GM KKM dipabiakan, baa mako GP KKM indak buliah
? Baa kok samo-samo dilarang, supayo adil ?

Wassalam,
Saafroedin Bahar
(Laki-laki, Tanjung, masuk 74 th, Jakarta)
Taqdir di tangan Allah, nasib di tangan kita.